معرفی پنج نوع طوطی که حرف می زنند

۱۴۰۰/۶/۲۳

طوطی دارای ویژگی های جذاب بسیاری است ، اما توانایی آنها در تکرار گفتار انسان ها آنهایی است که آنها را در بین انواع دیگر حیوانات خانگی بی نظیر منحصر به فرد می کند .

برخی از محبوب ترین گونه های طوطی صحبت کننده را در زیر بخوانید و در مورد آنچه این پرندگان شگفت انگیز ارائه می دهند بیشتر بیاموزید.

انواع پرندگان صحبت کننده

طوطی دورا
برای بسیاری تعجب آور است ، اما طوطی کوچکی که به طوطی دورا معروف است ، اگر نه بهتر از برخی از گونه های طوطی بزرگتر ، می تواند صحبت کند و برخی از طوطی ها دارای صدها کلمه در ذهن خود هستند.
آنها صداهای کمی دارند بنابراین گاهی اوقات دشوار است که دقیقاً آنچه را که می خواهند بگویند رمزگشایی شود ، اما کسانی که از آنها مراقبت می کنند اغلب متوجه می شوند که پرندگان آن ها چه می گوید.

طوطی آمازونی
طوطی های زیبا و سرگرم کننده دیگر طوطی آمازون هستند. این پرندگان نه تنها به دلیل ایجاد واژگان بزرگ و چشمگیر ، بلکه به دلیل وضوح استثنایی که برخی از آنها برای رقابت با همه طوطی های دیگر ارائه می دهند ، معروف هستند.
طوطی های آمازون علاوه بر صحبت کردن ، در یادگیری ترفندها نیز عالی عمل می کنند و آنها را به یک طوطی بسیار سرگرم کننده برای کسانی که می خواهند حیوان خانگی داشته باشند و اغلب می توانند با آنها تعامل داشته باشند ، تبدیل می کند.

طوطی راهب
طوطی های راهب دوست داشتنی از دیرباز به دلیل مهارت های مکالمه ای و شخصیت های جذاب خود مورد توجه بوده اند ، آنها قادر به یادگیری واژگان بسیار بزرگ هستند ، آنها بسیار باهوش شناخته شده و به صاحبان خود بسیار وابسته هستند.

پاراکیت هندی سبز
طوطی های شمالی جذاب که در هند و آسیا نگهداری می شدند ، قرن ها به عنوان حیوانات خانگی نگهداری می شدند.
در ابتدا آنها فقط به دلیل توانایی باورنکردنی در صحبت کردن برای حق امتیاز کنار گذاشته می شدند و سالها پیش راهبان هنگام خواندن نمازهای روزانه این پرندگان را در باغ ها مشاهده می کردند و می دیدند که در نهایت پرندگان شروع به تکرار دعاهایی می کنند که هر روز می شنوند.
این منجر به این باور شد که پرندگان مقدس یا الهی هستند ، به همین دلیل فقط پادشاهان اجازه داشتند آنها را به عنوان حیوان خانگی نگهداری کنند.
بعد از گذشت این همه سال ، اعتقاد به مقدس بودن این پرندگان از بین رفته است ، اما هرکسی که تا به حال آنها را داشته است به شما خواهد گفت که شخصیت های دوست داشتنی آنها را به پرندگان خاصی تبدیل کرده است.

طوطی خاکستری آفریقایی
طی چند سال گذشته ، طوطی های خاکستری آفریقایی افزایش محبوبیت خود را به عنوان حیوانات خانگی نشان داده اند ، که عمدتاً به دلیل مطالعاتی است که به ما در مورد هوش فوق العاده این پرندگان کمک کرده است.
آنها صحبت کننده های بسیار خوبی هستند و بیشتر یاد می گیرند که کلمات را به راحتی بردارند و آنها را واضح بیان کنند ، حتی شایعاتی وجود دارد که افراد را فریب داده اند که تصور می کنند در اتاق دیگری با یکی از اعضای خانواده خود صحبت می کنند ، اما متوجه شده اند که صدای آنها نمادین آفریقایی است و از کسی تقلید می کند.
..