چرا طوطی می لرزد؟

۱۴۰۰/۶/۱۶

همه پرندگان زبان بدن را نشان می دهند که ، مهم نیست چقدر واضح یا ظریف باشد ، چیزی را که او یا پرنده شما می خواهد بیان می کند. عروس هلندی ها به دلایل مختلف تکان می خورند و در برخی موارد فقط قسمت های خاصی از بدن مانند بال یا شکم را تکان می دهند. در حالی که همه پرندگان حرکات یکسانی ندارند ، زبان اصلی و عمومی بدن در رمزگشایی آنچه پرنده شما می گوید مفید است.

استرس و اضطراب - علل

لرزش بال در پرندگانی مشاهده می شود که احساس اضطراب یا ترس می کنند. پرندگانی که نزدیک درها یا پنجره ها قرار می گیرند دائماً به دنبال شکارچیان هستند. در نتیجه ، آنها نمی توانند آرامش داشته باشند و از پرنده بودن لذت ببرند. خانه های بسیار شلوغ ، خانه هایی با کودکان خردسال و صداهای غیرمنتظره می توانند پرندگان را دور کرده و بترسانند. پرندگانی که تجربه بد یا تجربه ای ترسناک داشته اند ، ممکن است با یادآوری آن رویداد بلرزند.
استرس و اضطراب - راه حل ها

با صحبت با طوطی خود با صدای آرام و اطمینان دادن به او در محیط امن ، استرس را کاهش دهید. قفس ها را دور از مناطق پر رفت و آمد با یک طرف قفس در کنار دیوار قرار دهید تا مطمئن شوید عروس هلندی شما احساس امنیت و امنیت می کند. طوطی را در رژیم غذایی مناسب شامل میوه ها ، سبزیجات تازه ، آجیل و آب قرار دهید تا از مشکلات رفتاری که به دلیل تغذیه نامناسب منجر به آشفتگی یا استرس می شود جلوگیری کنید.

تغییرات دما - علل

لرزش بدن و شکم عموماً زمانی مشاهده می شود که پرندگان در معرض تغییرات دما ، مانند هوای های سرد یا دمای تولید شده توسط واحدهای تهویه مطبوع قرار می گیرند. قفس های نزدیک پنجره ها و درها یا مناطق سردتر خانه ممکن است گرمای کافی را در هوای سرد از شما بگیرند. پرندگان به ویژه مستعد سرما هستند و پس از استحمام یا قرار گرفتن در معرض هوا ، برای تولید گرما می لرزند.
تغییرات دما - راه حل ها

چراغ های گرم کننده پرنده گرما را مستقیماً به داخل قفس (ایده آل از یک گوشه) می رسانند تا پرندگان بتوانند مکانی راحت برای پریدن داشته باشند. چادرهای پرنده از پرندگان در برابر آب و سرما محافظت می کند و به حفظ دمای گرم بدن کمک می کند.

ملاحظات

پرندگان مسن ، بیمار و دچار سوء تغذیه مستعد سرما هستند. کلید جلوگیری از لرز در طوطی شما حفظ محیطی آرام و راحت و تغذیه رژیم غذایی با کیفیت بالا با آب خالص است.


parrot-shaking
..