چرا عروس هلندی پرهایش را می کند؟

۱۴۰۰/۶/۱۳

علت کندن پرهای عروس هلندی

دلایل کندن پر می تواند بسیار باشد: تغذیه نامناسب ، جفت گیری ، کسالت یا تنهایی ، باکتری ، عفونت ، جفت حسود ، کمبود هورمونی و حتی آلرژی.

عروس هلندی ها در طبیعت بسیار اجتماعی هستند و دارای همبازی و یک گروه اجتماعی بزرگ هستند. در اسارت باید بدانید که عروس هلندی به همراهی ، توجه ، زمان بازی ، اسباب بازی و بیشتر از همه با شما نیاز دارد. اگر به عروس هلندی توجهی نشود ، می تواند "کندن پر" را ایجاد کند ، این معادل یک انسان در سلول انفرادی است ، انسان شروع به کندن موها یا جویدن ناخن های خود می کند تا تنهایی و کسالت روحی را از بین ببرد. زمان بیشتری را با عروس هلندی خود بگذرانید. همچنین ، هنگامی که در خانه نیستید رادیو ، تلویزیون یا نوار را روشن بگذارید. اسباب بازی ، تاب ، نردبان ، زنگ ، آینه یا حتی گنجاندن عروس هلندی دیگر ی در فعالیت های سرگرم کننده به شما کمک می کند. داشتن قفس بزرگتر همیشه خوب است.

قبل از تشخیص اینکه پرنده شما از "کندن پر" رنج می برد ، دامپزشک باید هرگونه بیماری پزشکی دیگر مانند انگل ، قارچ یا کمبود ویتامین را رد کند.

عروس هلندی ها همچنین به کندن فصلی مشهور است. چرخه های کندن ممکن است مربوط به تغییرات آب و هوا یا آمادگی برای پرورش فصلی باشد. به نظر می رسد هوای خشک زمستانی اغلب کندن را بدتر می کند. به نظر می رسد نور بیشتر یا نور کمتر بر فعالیت کندن ، از جمله کمبود خواب تأثیر می گذارد.


parrot
..