بهترین وعده های غذایی سرشار از ویتامین برای طوطی ها و سایر پرندگان

۱۴۰۰/۶/۲۳

غذای پرندگان و مراقبت از آن کاملاً ضروری است ، زیرا سلامت پرنده تا حد زیادی به کیفیت رژیم غذایی او بستگی دارد و انتخاب غذاهای تازه و غنی از مواد مغذی راهی عالی برای ارائه سرگرمی و تنوع به حیوانات خانگی است.
غذاهای تازه و خوشمزه ای را که در زیر ذکر شده است برای ایده هایی که باعث افزایش محتوای ویتامین در رژیم غذایی پرنده شما می شود و از نظر سلامتی برای پرنده مفید است.

1. سبزیجات برگ دار

غذاهای تازه و ایمن برای پرندگان مانند سبزیجات برگ دار مانند اسفناج ، کلم پیچ و کاهو سرشار از مواد مغذی هستند و تنوع زیادی را در رژیم غذایی پرندگان فراهم می کنند.
طوطی ها معمولاً از گیاهان برگ دار و میوه ها ، آجیل و سایر اقلام غذایی تغذیه می کنند ، اسفناج مملو از اسیدهای چرب مفید امگا 3 است که به پرنده کمک می کند پوست و پر سالم داشته باشد و سبزیجات بخش مهمی از تغذیه متعادل برای پرندگان خانگی هستند.

2. هندوانه
هندوانه ها سالهاست که به عنوان خواص ضد پیری به افراد ارائه می شوند و بسیاری از ویژگی های دیگر را دارند که می تواند برای پرنده خانگی شما نیز مفید باشد.
هندوانه سرشار از فیبر است که برای دستگاه گوارش پرندگان مفید است و همچنین سرشار از ویتامین C است که به حیوان خانگی شما کمک می کند تا یک سیستم ایمنی سالم را ایجاد و حفظ کند.
سعی کنید تکه های هندوانه بدون هسته را ببرید و آن را به عنوان یک غذا به پرنده خود تقدیم کنید.

3. انواع توت ها
انواع توت ها و دیگر میوه های تیره رنگ منابع خوبی از آنتی اکسیدان ها هستند که از پرهای سالم پرندگان خانگی حمایت می کند.
زغال اخته به طور خاص یک میوه خوشمزه است که به پرنده شما مقدار زیادی ویتامین ضروری مانند ویتامین C و ویتامین K می دهد ، زیرا از سیستم ایمنی و تنظیم کننده پرندگان پشتیبانی بیشتری می کند.

4. دانه ها
دانه ها و غلات افزودنی های سالم به رژیم غذایی هر پرنده حیوان خانگی هستند که طیف وسیعی از پروتئین را تأمین می کنند و خوردن آن برای پرندگان مفرح و خوشمزه است.

5. هویج
هویج تازه و خام به دلایل زیادی برای پرندگان خانگی مفید است. آنها سرشار از ویتامین هایی هستند که به تقویت بینایی کمک می کند ، که برای طوطی ها و سایر پرندگان ضروری است.
ثانیاً ، هویج خام یکی از بهترین غذاهای تازه موجود برای کمک به پرنده برای تقویت عضلات فک است. مانند هر میوه یا سبزی تازه ، قبل از اینکه هویج را به پرنده بدهید ، آن را خوب بشویید تا از بیماری جلوگیری شود.
..